Az azóta T-Mobile nevű cég egykoron még ezzel a logóval futott, és Magyarország piacvezető mobiltelefon szolgáltatója volt. Ez azt jelenti, hogy a legtöbb ügyféllel ők rendelkeztek. És ebből az is következik, hogy sok "érdekes" ügyfelük is volt...
Ügyfél: - Jó napot kívánok! Mennyibe kerül egy fül-orr-gége szett a Nokiámhoz?
Ügyfél: - Szeretnék egy Operalogót a telefonomra!
Ügyfél: - Kaptam egy SIMon kártyát...
Ügyfélszolgálat: - Kérem, akkor vegyen elő egy papírt és ceruzát, és akkor lediktálom Önnek... Ügyfél: - Kisfiam, hozzd ide... Nem, ne tollat, a bácsi ceruzát mondott...
Ügyfél: - Vettem egy Domino Balatont...
Ügyfélszolgálat: - Nyugodjon meg, központi probléma van, nem az Ön készüléke hibája! Ügyfél: - Hanem, másé?
Ügyfél: - Dominóm van, és a Dominó központ azt mondja, hogy "Az Ön egyenlete 0.-Ft", de hát az egyenletem nem lehet 0!!!
Ügyfél: - Felhívtam a 1230-at, hallgattam ezt a "tudományos információjukat"... (automata rendszert)
Ügyfél: - Nem tudtam jobb programot kiválasztani, mint Önt... (Kösz, ez kedves!)
Ügyfél: - Engem mindig bántanak telefonon... Ügyfélszolgálat: - ??? Zaklatják??? Ügyfél: - Ja, igen.
Ügyfélszolgálat: - Milyen típusú a készüléke? Ügyfél: - Nekem sajnos csak fekete telefonom van...
Ügyfél: - Szeretnék egy Hanglogót a telefonomra!
Ügyfél:- Számom: 1234567, rejtjelem: 6465.
Ügyfél: - Azért kaptam csekket, mert fizetnem kell?
Ügyfélszolgálat: - Kapható például az Ericsson A1018-as dominó csomaggal. Ügyfél: - Ez milyen márka? Ügyfélszolgálat: - Ericsson. Ügyfél: - Hányas? Ügyfélszolgálat:-A1018-as.
Ügyfél: - Tegnap a Westel féloldalasította a telefonomat...
Ügyfél: - Az a problémám, hogy távirányítóval nem tudom a telefonom kikapcsolni...
Ügyfélszolgálat: - XY vagyok, üdvözlöm! Ügyfél: -Má' megin' más? (Ezután bontja a vonalat)
Ügyfél: - A telefonom nem mászik fel a hálózatra!
Ügyfél: - Vettem egy telefont 2 éves hűségnyilatkozattal, de sajnos a hűségem tovább tartott, mint a készülék...
Ügyfél: - Le szeretném tiltani az előfizetésemet! Ügyfélszolgálat: - Ellopták, vagy eltűnt? Ügyfél: - Hát, az úgy történt, hogy a telefon beleesett a mosdóba, mivel vizes lett kivettem belőle a kártyát, szétszedtem a telefont, és kiraktam az erkélyre száradni. Ezután a kártyát lefújta a szél, és most ezért szeretném letiltani...
Ügyfél: - Ellopták a Dominó kártyámat, azonnal tiltsa le, mert 1millió forintot lebeszélnek róla... Ügyfélszolgálat: -???
Ügyfél: - Szeretnék egy logót az előlapomra!
Ügyfélszolgálat: -...tehát ezeket tudja ez a készülék. Ügyfél: - Értem. És mennyié' adja?
Ügyfélszolgálat: -??? Ügyfél: -Kü'gyön má' nekem csörgődallamot!
Ügyfél: -A TE+ÉN számot akarom töröltetni, mert tudja ez a szám a barátnőmé, és amikor megkapom a számlát a feleségem mindig agyonszekál, hogy kié...
Ügyfél: - Van egy új 3210-esem, a feleségemnek pedig egy féléves 3210-ese. Nem találom a töltőm, használhatom a feleségemét?
Ügyfél: - Azt írja ki a telefonom, hogy "PUK lezárva, hívja a szolgáltatót!". Ügyfélszolgálat: - Ebben az esetben kártyacserére van szükség, mert elrontották 3X a PIN kódot, és 10X a PUK kódot. Ügyfél: - És, ha beírnám a PUK2 kódot, az sem segít?
Ügyfélszolgálat: - Jó napot kívánok, XY vagyok. Miben segíthetek? Ügyfél: - A csengohangom állítsa hangosabbra!
Ügyfél: - Itt vagyok a keletiné', hogy tudok eljutni "Háerre"? Ügyfélszolgálat: - Hova szeretne eljutni? Ügyfél: - Hát, jelentkeznék olyan " Üdvözlömmibensegíthetek"-re! Ügyfélszolgálat: - Tehát a Westel HR osztályához szeretne eljutni. Akkor a 7-es busszal... Ügyfél: - Van ellenőrzés a járműn?
Ügyfél: - Mondja má meg, igaz amit a szomszédom mondott, hogy azért van az infra a 7110 esen, mert tudja a TV-t kapcsógatni?
Ügyfél: - Elnézés a zavarásé, másodszó telefonálok, mer ez a rohadt kutya kib...ta a kezembő a telefont.
Ügyfél: - ...nekem Dinamó kártyám van, és....
Ügyfélszolgálat: - Milyen tipusú készüléke van? Ügyfél: - "mocarella százhatvanas"!
Ügyfél: - ..Itt pecázgatunk a haverokkal, és mindegyik megkapja az SMS-t, csak én nem. Lehet, hogy amiatt, mert én árnyékban ülök..?
Ügyfél: - Jó napot kivánok, elküldtem azt az SMS-t, hogy +OLIMPIA a 900-as számra, úgy ahogy a kolleganője mondta, de azt kaptam válaszul, hogy ilyen kód nem létezik... Ügyfélszolgálat: - Rendben, kis türelmét kérném. (persze semmi probléma, minden müködött) Ügyfél: - Akkor ezt nem értem. És maga ott bent s-sel, vagy sz-szel küldte, hogy "plusz"?
Ügyfél: - Jó napot! Csak annyit szeretnék megtudni, hogy a Nokia telefonban milyen percdíjjal megy a játék?
Ügyfél: - Most ha megnyomom a gombot, akkor nem fog elmenni ön? (??? Hmmmm.....)
Ügyfél: - A gépi nénike figyelmeztetett...............
Ügyfél: - Puk kódot kér a készülékem. Ügyfélszolgálat: - Milyen készüléke van? Ügyfél: - 7-es BMV-m van. Made in Germany. Ez van még ráírva. Ügyfélszolgálat: - ???
Ügyfélszolgálat: - Milyen típusú készüléke van? Ügyfél: - Westel. Ügyfélszolgálat: - Jó, de milyen márkájú a készüléke? Ügyfél: - Westel. Ügyfélszolgálat: - Nem így értettem uram, alcatel, motorola, nokia, panasonic........ (Valaki súgja az ügyfélnek: - Mondd neki "Westel a Kapcsolat" hátha úgy tudni fogja!)
Ügyfél: - "engemet egyenesen irányúsítottak"
Ügyfél: - Jó napot kívánok!Szeretnék ROMAningolni..."
Ügyfél: - Díjcsomagot váltanék, jelenleg Szevasz dijcsomagban vagyok.. |